Main menu
Nincsenek események

Reggel kinézve az ablakon csak -6°C-t mutatott a hőmérő... Ideális! Motort fel a futóra és irány a hegy.

Azért útközben minden apró lehetőséget kihasználtunk a megállásra, hogy legyen ideje felmelegíteni a földet a napnak mire a célterületre érünk. Tankoltunk, kaját vettünk... és alig mentünk, de 8-kor már túl voltunk a határon és 10-re már a futóról is lepakoltunk... Hát nem mondom, hogy meleg volt, de azért egészen kellemesen sütött a napocsak - bár a tócsákon feszülő jégréteg mindig visszazökkentett a valóságba.

Sdi büszkén újságolta, hogy a jól beállított KTm-je első rugásra indul, még hidegben is... - és valóban. Aztán 5 másodperc precíz járás után megállt, és hiába rugdosta csak nem akart... közben Sdi egy réteggel visszabb vette az öltözéket.

 

 Aztán Boci - az öreg és elfogult kötömös  - megmutatta, hogy hogyan kell rúgvaönindítózni... és máris szépen járt újra a gépezet.

Én közben körözgettem körülöttük a stabilmotoros pamperámmal... - ez tényleg mindig elsőre indul. Aztán mi is elindultunk... pont az első kanyarig jutottam, amikor is elkezdett darabos lenni a moci. Egy kicsit még erőltettem, de aztán csak megállt... Összeszedtem az összes szerelői rutinomat és kinyitottam a benzincsapot , amit a futóról leszedve nyitási szándékkal zártam el... Úzsgyi a fiúk után!

Na, a lényeg: iszonyatosan jót motoroztunk. Nagyon jó volt az idő... csak akkor szoptunk nagyokat, amikor olyan doboldalra értünk, amelyiket telibe kapott a napfénye és ott bizony a fagyos alsóbb régegeken megolvadt 1-2 milliméteres trugyiréteg érdekes dolgokat hozott ki belőlünk... szerencsére nem ez volt a jellemző.

Mindenesetre újra megállapítottam, hogy motorozni jó!

Fogyasszátok szeretettel az itt készült vigyijót és azt a pár képet, amit sikerül összehozni.

Előbb a videó:

{youtube}gkhPID2_Wgg{/youtube}

Aztán a képek: